יש לך מ"מד בבית או עמוד בטון ואת לא בטוחה איך צריך לקדוח בבטון? והאם בכלל מותר לקדוח בבטון?

בואי נעשה קצת סדר

אני שומעת כל הזמן את השאלה הנפוצה האם אפשר לקדוח בממד? והתשובה היא בוודאי!

אפשר לקדוח כמעט בכל קיר ולתלות עליו (אפילו לתלות טלוויזיה על קיר גבס) חשוב להבין את העקרונות ולהקפיד על כמה כללים כדי להימנע מטעויות נפוצות.

מה? תצטרכי מקדחה חשמלית על מצב פטישון, מקדח וידייה – מקדח בטון בקוטר מתאים, דיבל ובורג מתאים לאלמנט שאותו את רוצה לתלות. מבחינתך תתכונני עם מעט כוח והרבה סבלנות.

אישה קודחת מקדחה תליית מדף איך תולים מדף עשי זאת בעצמך

איך? חשוב לשים את המקדחה על מצב פטישון ולהשתמש במקדח בטון בלבד, זה מקדח שבראשו יש מעין בית. השפיץ של המקדח אחראי על יצירת החור ויתר החריצים על פינוי האבק. קוטר המקדח צריך להיות זהה או קטן מעט מקוטר הדיבל (בשונה מקירות בלוקים או גבס) ומתאים לבורג.

גשי לקיר שבו תרצי לקדוח, עליך לוודא שאין נקודות חשמל או מים!!! (בסדנאות שלנו אנחנו מלמדות איך להיזהר מנקודות אלו ולהימנע מטעויות נפוצות).

סמני את הנקודות בהן יהיה הקדח ואת עומק הקדח הרצוי שיהיה טיפה עמוד יותר מהדיבל תוך התחשבות בעובי הקיר ובמוקדי סכנה, (מומלץ לסמן אותו באמצעות מסקינטייפ על גבי המקדח או להשתמש בסרגל העומק במקדחה).

זהו עד כאן ההכנה שהיא השלב החשוב ביותר!

שלב הקידוח: הצמידי את שפיץ המקדח לנק' שסימנת בעיפרון על הקיר, עמדי יציב ולחצי על ההדק. המשיכי לעמוד יציב ולהפעיל את משקל גופך על המקדחה לכיוון הקיר.

שימי לב אין להכניס ולהוציא את המקדחה פנימה והחוצה, זו טעות נפוצה שרק מגדילה את הקדח.

הדרך הנכונה לקדוח היא פשוט לעמוד יציב ולהפעיל משקל גוף עד שהמקדח יכנס לעומק הרצוי. אחרי שהגעת, המשיכי ללחוץ על ההדק והוציאי את המקדח ורק אחר כך שחררי את הלחיצה.

הנדיוומן, תחזוק הבית, התמודדות עם תקלות, קידוח לנשים, מקדחה, אישה , עשי זאת בעצמך

זהו.

עכשיו נשאר רק להכניס את הדיבל באמצעות פטיש ולתלות באמצעות בורג.

רוצה ללמוד עוד על דיבלים? איזה סוגים יש וכיצד עלייך לבחור את הסוג המתאים? בגודל המתאים? וגם עוד טיפים לתליית מדף? הצטרפי לאחת הסדנאות של עשי זאת בעצמך באונליין , פיסית, או הזמיני אותנו לארגון בו את עובדת.

נשמע לך מענין? צרי עמנו קשר



הרשמי עכשיו ולא תפספסי שום דבר!




     

    דילוג לתוכן